top of page

Regulamin świadczenia usług księgowych online – 100za100.pl

1. Postanowienia ogólne
 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług księgowych świadczonych przez firmę 100za100, z siedzibą w Koszalinie (ul. Odrodzenia 22, 75-306 Koszalin).

  2. Kontakt z administratorem usług:

     3. Korzystając z usług 100za100.pl, klient akceptuje warunki niniejszego regulaminu.


2. Zakres usług
 

  1. 100za100 świadczy usługi księgowe online, obejmujące m.in.:

  • prowadzenie księgowości dla JDG oraz działalności nierejestrowanej,

  • przygotowanie i wysyłkę deklaracji podatkowych,

  • obsługę JPK,

  • udostępnianie systemów do wystawiania faktur oraz ich ewidencjonowania.


     2. Klient otrzymuje pełną obsługę księgową w ramach stałej opłaty miesięcznej 100 zł brutto. Dodatkowo płatne usługi są                 dostępne wg potrzeb klienta.

3. Rejestracja i przekazywanie dokumentów

 

  1. Klient przesyła wystawia faktury sprzedaży i ewidencjonuje dokumenty kosztowe w systemie udostępnionym przez usługodawcę.

  2. Wprowadzone dokumenty muszą odzwierciedlać rzeczywiste operacje gospodarcze.

  3. Klient zobowiązuje się do dostarczania dokumentów w terminach umożliwiających prawidłowe rozliczenie.


4. Okres próbny
 

  1. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji pierwszego miesiąca za darmo, bez zobowiązań.

  2. W okresie próbnym klient ma dostęp do pakietu usług bez pakietów VIP.


5. Płatności
 

  1. Opłata za korzystanie z usług wynosi 100 zł brutto miesięcznie i jest płatna przelewem zgodnie z fakturą.

  2. W przypadku nieterminowej płatności 100za100.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania świadczenia usług do momentu uregulowania zaległości.


6. Bezpieczeństwo i poufność
 

  1. 100za100.pl stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych klientów.

  2. Wszystkie dane są przechowywane zgodnie z RODO.


7. Odpowiedzialność

  1. 100za100.pl odpowiada za rzetelne prowadzenie księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  2. Klient odpowiada za prawidłowość i kompletność przekazanych dokumentów.


8. Prawa klienta
 

  1. Klient ma prawo do:

  • wglądu w swoje dane,

  • poprawiania danych,

  • żądania usunięcia danych,

  • ograniczenia przetwarzania danych,

  • przeniesienia danych.

     2. ​Klient może w każdej chwili skontaktować się z administratorem w sprawach związanych z danymi i usługami.


9. Reklamacje
 

  1. Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać mailowo lub telefonicznie.

  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.


10. Postanowienia końcowe
 

  1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania na stronie 100za100.pl.

  2. 100za100.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – aktualna wersja zawsze dostępna jest na stronie.

bottom of page