Regulamin świadczenia usług księgowych online – 100za100.pl
1. Postanowienia ogólne
 
- 
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług księgowych świadczonych przez firmę 100za100, z siedzibą w Koszalinie (ul. Odrodzenia 22, 75-306 Koszalin).
 - 
Kontakt z administratorem usług:
 
- 
e-mail: biuro@100za100.pl
 
3. Korzystając z usług 100za100.pl, klient akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
2. Zakres usług
 
- 
100za100 świadczy usługi księgowe online, obejmujące m.in.:
 
- 
prowadzenie księgowości dla JDG oraz działalności nierejestrowanej,
 - 
przygotowanie i wysyłkę deklaracji podatkowych,
 - 
obsługę JPK,
 - 
udostępnianie systemów do wystawiania faktur oraz ich ewidencjonowania.
 
     2. Klient otrzymuje pełną obsługę księgową w ramach stałej opłaty miesięcznej 100 zł brutto. Dodatkowo płatne usługi są                 dostępne wg potrzeb klienta.
3. Rejestracja i przekazywanie dokumentów
 
- 
Klient przesyła wystawia faktury sprzedaży i ewidencjonuje dokumenty kosztowe w systemie udostępnionym przez usługodawcę.
 - 
Wprowadzone dokumenty muszą odzwierciedlać rzeczywiste operacje gospodarcze.
 - 
Klient zobowiązuje się do dostarczania dokumentów w terminach umożliwiających prawidłowe rozliczenie.
 
4. Okres próbny
 
- 
Nowi klienci mogą skorzystać z promocji pierwszego miesiąca za darmo, bez zobowiązań.
 - 
W okresie próbnym klient ma dostęp do pakietu usług bez pakietów VIP.
 
5. Płatności
 
- 
Opłata za korzystanie z usług wynosi 100 zł brutto miesięcznie i jest płatna przelewem zgodnie z fakturą.
 - 
W przypadku nieterminowej płatności 100za100.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania świadczenia usług do momentu uregulowania zaległości.
 
6. Bezpieczeństwo i poufność
 
- 
100za100.pl stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych klientów.
 - 
Wszystkie dane są przechowywane zgodnie z RODO.
 
7. Odpowiedzialność
- 
100za100.pl odpowiada za rzetelne prowadzenie księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 - 
Klient odpowiada za prawidłowość i kompletność przekazanych dokumentów.
 
8. Prawa klienta
 
- 
Klient ma prawo do:
 
- 
wglądu w swoje dane,
 - 
poprawiania danych,
 - 
żądania usunięcia danych,
 - 
ograniczenia przetwarzania danych,
 - 
przeniesienia danych.
 
2. Klient może w każdej chwili skontaktować się z administratorem w sprawach związanych z danymi i usługami.
9. Reklamacje
 
- 
Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać mailowo lub telefonicznie.
 - 
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
 
10. Postanowienia końcowe
 
- 
Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania na stronie 100za100.pl.
 - 
100za100.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – aktualna wersja zawsze dostępna jest na stronie.